News - Beck movie

M-am gândit că nu ar fi rău să mai postăm şi nişte ştiri pe aici de vreme ce s-ar putea să existe persoane interesate.


Tocmai s-a anunţat de curând (cu câteva ore în urmă) noul film Beck pe Anime News Network. În articolul lor aflăm despre actorii ce le vor interpreta pe personajele principale: Hiro Mizushima în rolul lui Ryusuke Minami, Takeru Satoh îl joacă pe Koyuki şi restul pe care nu mă voi obosi să-i mai trec aici. Dacă vă interesează citiţi ştirea lor.

Mai important este faptul că filmul va apărea pe 4 Septembrie anul curent. Dar atunci va fi abia marea deschidere si poate până în decembrie va fi şi subtitrat în engleză după care, bineînţeles, va intra pe mâinile mele şi apoi va ajunge prelucrat pe monitoarele voastre. Asta teoretic. Sperăm că şi practic va fi la fel.
Mie personal îmi place mult Beck, şi manga (de care mă ocup ca traducător) dar şi anime care este următorul pe lista de proiecte (-hai death să terminăm DTB mai repede şi să ne apucăm de Beck-) şi mă gândesc că poate mai sunt persoane pe care apariţia filmului să le entuziasmeze.


Oricum, din trailerul pus la dispoziţie de către beck-movie.jp filmul pare destul de interesant deşi mă gândesc că personajele putea fi alese mult mai bine, dar muzica e foarte bună.
Atunci vă las să îl vizionaţi şi voi, să să spuneţi apoi ce păreri şi ce aşteptări aveţi de la el.



Postări populare de pe acest blog

Spring time

Male & Push