Hakuouki Shinsengumi Kitan 01


Takashi: Helloooo People .. How are you in this day cand nu facem scoalaaaa \m/ mwhahahaa :))

Asa ca in ziua asta cand nu se face scoala [ SUBLINIEZ ] avem o serie noua tradusa de mine si restu donkeryto [ omu asta mi de mare ajutor in toate \m/ , asa ca mai mult multumitii lui pentru tot inafara de traducere \m/ , thx man :D ]

Seria noastra noua se numeste Hakuouki Shinsengumi Kitan si ce pot zice despre ea : pai mie mi s-a parut foarte tare, este cu samurai din cate am vazut din primu episod si anime-urile cu samurai sunt foarte iubite stiu eu, si credetima seria asta noua nu va va dezamagi garantez eu pentru ea :D

Asa ca enjoy primu nostru episod din aceasta serie.

Hakuouki Shinsengumi Kitan Episodul 1 - Capitala Petalelor de Zapada
MegaUpload

Credite:
Traducere: Takashi
Traducere OP/ED: Reaper prime
Restul: donkeryto

Astept critici si comentarii in legatura cu acest nou proiect :D

Postări populare de pe acest blog

Spring time

Male & Push