House 01-02

N-am mai vazut un anime de foarte multa vreme din mai multe motive misterioase, atat de misterioase incat nici mie nu-mi sunt cunoscute. Insa, aseara, am reusit sa-mi ridic fiinta lenevita din comoditatea in care se afla si sa ma pun sa caut un anime de vizionat.

La inceput a fost greu, pentru ca nu stiam ce caut si comoditatea inca ma apasa greu de tot, dar in cele din urma am dat peste House of Five Leaves. Nu stiu ce m-a atras la prima vedere, poate asemanarea cu numele unui serial pe care il mai vizionez din cand in cand sau misterioasele cai ale Domnului, dar important e ca am reusit sa fac un mic maraton si sa vad toate episoadele.

In urma acestui "maraton" personal am ramas impresionat de calmul si personajele acestui anime incat imi doream foarte mult sa-l traduc, dar fiind deja tarziu [23:30] am zis ca o sa ma apuc intr-o alta zi.
Si am adormit cu gandul asta...

Acum partea culminanta/misterioasa a acestei povesti e faptul ca azi dimineata cand m-am trezit am gasit pe serverul nostru din Guadalajara traducerile la primele doua episoade din acest anime, lasate de traducatorul nostru din Arezzo.

Bucuros fiind am incercat sa pun cat mai repede episoadele si in momentul cand am vrut sa le uploadez s-a mai intamplat inca un lucru misterios: aveam o viteza de upload de 20 mb/s (chiar daca viteza mea are o limita de 100 kb).

Pe data viitoare...

Episode 01- Filebox || Megaupload
 Episode 02- Filebox  || Megaupload

Postări populare de pe acest blog

Spring time

Male & Push