Spring time

In sezonul acesta de primavara vom incerca sa abordam traducerea a doua anime: Kiss X Sis TV si Rainbow: Nisha Rokubou no Shichinin. Puteti sa va asteptati la releasuri dupa data de 12.04.2010.

Pentru ca nu am mai facut de mult asta, o sa ofer un mic status pentru proiectele la care inca se lucreza.

Umineko: -inca mai am de facut o multime de traduceri la proiectul acesta deoarece am pierdut de doua ori traducerile din cauza unor "intamplari" neprevazute. Insa se face in continuare.

Darker Than Black I si II: -personal cred ca merg intr-un ritm bun si nu e nimic de schimbat la ritmul asta.

The Book of Bantorra: -dropped, motivul, traducatorul si-a pierdut intereseul in acest anime.

Gantz : -se traduce in continuare.

Nyan Koi! : -se traduce in continuare.

Princess Lover! : -se traduce in continuare si pentru un update mai exact sacaiti-l pe gasilva.^^

Tegami Bachi:- mergeti pe capul lui Reaper si donkeryto ca sa aflati mai multe detalii.

Rosario+vampire: -se aplica ce am spus si la seria de mai sus.

Strawberry Panic:-habar n-am, probabil stiam candva, dar fiind o persoana in varsta am uitat.

PS: Daca am uitat vreo serie, asta este.
PPS: O zi buna. ^__^

Postări populare de pe acest blog

Male & Push