Beck live action


"veni, vidi... ş-am plecat"

Aşa cum v-am promis în urmă cu destul de mult timp în urmă, am tradus acest live action, de mult anunţat şi de curând disponibil. M-am tot gândit ce să vă spun despre film şi dacă aş înşira toate câte mi-a trecut prin cap, ar dura mai mult sa le citiţi decât să urmăriţi filmul. Aşa că mai bine vă las pe voi să va faceţi singuri o părere şi apoi poate vă voi spune-o şi eu pe-a mea într-un comentariu.

Limitându-mă doar la date tehnice: am folosit un SD (primul apărut când m-am apucat de tradus), dar apoi au mai apărut şi nişte aşa-zise HD-uri din care am ciopârţit doar sunetul că m-am gândit că doar ăla merită. Deci un SD video cu un sunet HD. Nu ca ar face diferenţa pavilioanele cuiva...

Iar pentru geeks: 
  • Video: H264-MPEG4 AVC (852 kbit/s) (720x320) 29.97 fps
  • Audio: AC-3, 448 Kbps, 6 channels, 48.0 KHz, Japoneză
  • Subtitrare: Crapy roumanian softsub
  • În legătură cu: Japonia, anime, manga, rock, muzică, etc.
PS. Neapărat să ascultaţi melodia de mai jos şi dacă nu o găsiţi în film să mă întrebaţi de ce :P


Ş-acu'... 

  • Torrent
  • DL (mâine dimineaţă...)
  • Soundtrack album (original work) Alte suplimente, albume, HD-uri, Blu-ray, etc - tot mâine 

Postări populare de pe acest blog

Spring time

Male & Push