Ao no Exorcist Episodul 1(Proiect Nou)

In primul rand imi cer scuze Donkeryto ca mi-am permis sa postez in locul tau,proiectul tau/vostru dar nu ai fost online ....nesimtitule :)).

Te rog sa completezi u dupa aceea daca nu iti convine ceva.

Sa incepem ... Personal nu am vazut episodul/anime-ul nu prea are rost sa spun ceva fiind primul episod din acest anime,dar il voi vedea dupa ce am sa fac aceasta postare.

Descriere(Traducerea si Adaptarea by Cosmo):
"Lumea este alcătuită din două dimensiuni diferite care se îmbină într-una, exact ca o oglindă. Prima este lumea în care trăiesc oamenii, Assiah. Cealaltă lume este cea a demonilor, Gehenna. Normal, orice contact între cele două lumi este imposibil de realizat. Totuşi, demonii pot pătrunde în Assiah posedând oamenii. Satan, zeul demonilor, doreşte o poţiune din lumea oamenilor, motiv pentru care îl crează pe fiul său, Rin. Va fi fiul său, Rin, de acord cu planurile sale, sau se va împotrivi şi va deveni altceva, ca, de exemplu... un exorcist?"

Download - MultiUpload
Online - PeTeava.Ro

Credite:
-Traducatori:Anka,Sanzo
-Restul:Cosmo

Acest anime este in colaborare cu RoyalGoo

Postări populare de pe acest blog

Spring time

Male & Push