Be an Otaku! Follow cosmo!(RG)



Cum mi-a venit această idee? E simplu! M-am gândit acum ceva timp sǎ-mi cumpǎr un volum manga de pe mangashop.ro, sǎ vǎd cum e sǎ stai în pat şi sǎ ai în mânǎ un volum manga. Am fǎcut comanda împreunǎ cu o colegǎ de clasǎ, care are user-ul AleeXD şi am primit pachetul după aproape 1 lună! Am rămas plăcut impresionat de acel volum manga şi mă întrebam câţi sunt care habar n-au despre asta, deci, m-am decis să creez acest eveniment pentru a promova fenomenul manga în România!

Desfăşurare şi Regulament:
Acest eveniment se va desfăşura de pe 23-03-2011 timp de două sau trei luni!
Sunt două metode prin care vă puteţi înscrie în eveniment. Prima ar fi acela să mă cunoaşteţi în viaţa reală şi să facem împreună o comandă. A doua metodă este de a vă face cont pe mangashop.ro şi, la refferal să introduceţi acest cod " 4d627bac9bb46 " sau accesaţi link-ul acesta pentru a introduce automat codul acela: Cont Nou - MangaShop - Refferal Cosmo - click aici . După ce aţi creat contul, începeţi căutările şi cumpăraţi-vă volumele preferate! xDD La efectuarea comenzii, introduceţi la secţia "Informaţii suplimentare" un mesaj asemănător cu "Această comandă este efectuată pentru evenimentul Be an Otaku! organizat de Royal Goo" (nu-i obligatoriu). Atenţie: Trebuie neapărat să faceţi cont nou şi să deveniţi refferal al meu, pentru a putea valida comanda... dacă nu, comanda dumneavoastră nu se va înscrie în acest eveniment!

Recompense:
Probabil mulţi vă întrebaţi ce aveţi de câştigat dacă faceţi asta... Răspunsul e aici! Pe lângă faptul că veţi vedea cât de mişto e să ai un volum manga în mână, vă garantez, nu veţi regreta (Manga Shop are o mulţime de volume ale seriilor populare precum: Death Note, Naruto, Bleach, Code Geass, Nana şi multe altele... puteţi găsi aproape orice, deci, cumpăraţi)! Toţi cei care comandă vor fi înscrişi în eveniment, şi, o dată la 2 săptămâni vor putea participa la o extragere, şi dacă vor câştiga, li se va dedica un episod de pe Royal Goo, la alegere! Deci, cu cât comandaţi mai repede, cu atât aveţi mai multe şanse de câştig, deoarece, dacă numele vostru nu este ales la o extragere, el participă în continuare la promoţie!

Mai multe pe RoyalGoo

Postări populare de pe acest blog

Spring time

Male & Push