Hipira: Micul Vampir

Azi m-a intrebat shadows daca mai apare ceva si evident raspunsul a fost nimic, intrucat la Speed Grapher inca nu am destule energizante ca sa trec peste hopul numit episod recapitulare, iar la Rainbow nu am atins inca tinta necesara pentru a continua.

Initial am vrut sa fac un film sau un OVA, dar majoritatea celor care imi plac au fost/sunt deja facute de alte grupuri asa ca am fost nevoit sa recurg la altceva ca sa transform acel "nimic" din raspunsul meu in "ceva de vazut".

Nu stiu cum am dat peste Hiripa(Hipira), am uitat, dar important e ca pot sa-i ofer ceva de vizionat lui shadows.
Episode 01- Megaupload
Episode 02- Megaupload
Episode 03- Megaupload
Episode 04- Megaupload
Episode 05- Megaupload
Episode 06- Megaupload
Episode 07- Megaupload
Episode 08- Megaupload
Episode 09- Megaupload
Episode 10- Megaupload

Edit 2:
Shadows a facut un pachet cu numele corectate.



Postări populare de pe acest blog

Spring time

Male & Push