Releases\News


Pentru inceput am sa postez linkurile cu noile episoade traduse din Darker si Tsukihime, iar apoi am sa vorbesc putin despre noul sezon anime si despre ce vom incerca sa traducem.

Darker Than Black 05- Megaupload
Tsukihime 06- Link || Filezone

Sezonul de toamna aduce cu el cateva titluri interesante care ne-au atras atentia.
Primul este Darker than Black: Ryuusei no Gemini, sezonul doi din Darker Than Black, care va fi un joint cu Shinobi Fansub. Imediat ce va incepe sa fie difuzat anime-ul vom incepe sa lucram la el, ceea ce inseamna ca nu va trebui sa asteptati sa terminam primul sezon ca sa puteti urmari acest anime in limba romana. Insa, celor care nu au vazut inca primul sezon in engleza, eu personal le recomand sa astepte finalizarea primului sezon si apoi sa inceapa cu cel de-al doilea.

Al doilea titlu de pe lista noastra este Tatakau Shisho: The Book of Bantorra, o adaptare dupa seria de romane Tatakau Shisho, a lui Ishio Yamagata. In principiu este vorba despre bibliotecari razboinici.

Acestea au fost titlurile sigure, pe care vom incerca sa le facem. Mai exista insa si un al treilea titlu, insa acesta este incert. Este vorba de seria Tegami Bachi.
In principiu avem nevoie de un traducator pentru acest anime, iar daca acel traducator va aparea atunci seria va fi una certa. Eu personal am citit cele 30 de capitole aparute din manga cu acelasi nume si mi se pare o poveste interesanta si frumosa.

Daca e cineva interesat de postul de traducator pentru aceasta serie poate lasa un comment la sectiune de recrutare. De altfel din cate cred ca ati observat noi suntem in recrutare continua si nu ar strica daca ar aparea si un encoder cu experienta. ^_^"

PS:Desigur ca vom face si o serie ecchi\romance din noul sezon, doar ca n-am stabilit inca care. De obicei pentru cele ecchi e necesar sa vedem primul episod pentru a ne putea face o impresie asupra "detalilor". Insa va pot asigura ca nu va fi seria Kampfer.(asta ca raspuns pentru fanul nostru nr 1 XD)

Postări populare de pe acest blog

Spring time

Male & Push