07-Ghost 01 ~ Proiect Nou

Buna seara. In sfarsit reluam activitatea. Va prezint noul proiect. 07-Ghost. O serie inceputa initial pe i-anime. Dar cum pe i-anime nu sa mai putut continua, am decis sa refact episoadele facute acolo si sa termin seria sub numele AnonimTV. Vizionare Placuta!


Credite:
Traducere: Anka
Karaoke: Alex03 si donkeryto
Corectare, Typesetting, Timming, Encode: donkeryto

Cu aceasta ocazie am decis sa fac si situatia proiectelor:
1. B Gata H Kei, Moyashimon, Un-Go - de astea se ocupa shadows. Stiu ca e foarte ocupat cu faculta.
2.Chihayafuru - traducerile sunt facute de scumpa noastra traducatoare Anka. Necesita corectare din partea lui shadows. Ne-ar prinde bine un editor. Nu ezitati sa aplicati ca editor/corectare.
3.Mardock Scramble, Mawaru Penguin Drum, Rainbow - de astea se ocupa deathgray. Atat stiu.
4.Rosario to vampire Capu2 - serie tradusa complet de catre scumpa noastra Anka. Necesita corectare din partea lui deathgray.
5.Steins;Gate - Traducatorul e ocupat cu faculta. Nu ezitati sa aplicati ca traducator.
6.Tenjou Tenge - Initial MangaKids trebuia sa se ocupe de traducere si eu de restul. Traducatorul a renuntat si proiectul e in asteptare. Nu ezitati sa aplicati ca traducator.
7.Yu-Gi-OH! Duel Monsters - Proiect in colaborare cu RoyalGoo.
8.La 07-Ghost avem 14 episoade traduse. Vreau sa vad comenturi. De traducere se ocupa Anka, restul eu.
9.In curand vom continua cu seria Tegami Bachi Reverse. La care traduce Anka, restul eu.

Mai multe informatii vor fi facute mai tarziu daca e cazul.

Postări populare de pe acest blog

Spring time

Male & Push