Ao No Exorcist episodul 19


Ehh nu am mai facut chiar de mult o postare :P,asa ca m-am hotarat sa trec si eu pe la voi cu episodul 19 din Ao No Exorcist dar va aduc si ceva extra. ^_^ Desigur doar sunt o persoana darnica cu micii nostri fani anime ^_^.

Deci :


A si desigur dragi prieteni si versiunea online ^_^
Credite:
Traducatoare: Anka
Encod: Donkeryto
Sincronizare: Cosmo si Don

Asa la inceput vorbeam de ceva extra ^_^ care va trebui neaparat sa il auziti/vedeti/Smell deoarece ca sa va aduc acest episod din Ao No Exorcist mi s-a disturbat Linistea si capacitatea de a visa uitanduma pe perete la cerul albastru sangeriu si feeling-ul de a simti mirosul combinat dintre praf de pusca si sange .....Multumesc COSMO pt ca mi-ai facut un cosmar .....O SA TE STRANG DE GAT.-(Desigur ca glumesc ^^)

Asa ok deci AUZITI/VEDETI/SMELL!!

Anonim-TV si RoyalGoo Va Ureaza Vizionare Placuta
Si eu (Victor) Va ureaza (Oare ce?): Mie lene sa mai scriu

Postări populare de pe acest blog

Spring time

Male & Push