Updates








Lucrurile stau in felul urmator:

  • Darker Than Black II: Sper sa-l termin pana saptamana viitoare tinand cont ca mai trebuie doar sa uploadez episoadele.
  • Beck: Merge destul de bine (dupa standardele mele) si cred ca o sa mai scot cateva episoade cel tarziu weekendul viitor.
  • Rainbow: Episodul 10 este tradus intrucat s-a indeplinit conditia necesara. Mai trebuie doar editat si pe urma sa-l bazai pe Victor sa faca encoding. 
  • Speed Grapher: Inca nu am primit destule energizante si lenea inca persista.
Bonus Update:
In legatura cu proiectele afisate la Promo pot spune urmatoarele lucruri:

  • Ergo Proxy a fost inceput de Rebellion Subs asa ca il voi taia din lista intrucat lenea e prea mare si satisfactia prea mica.
  • Kaze no Stigma: am traduse cateva episoade (10) intrucat acest proiect e o promisiune, insa nu le voi posta decat in momentul in care voi mai termina cu proiectele active.
  • Iron Man: Initial vroiam sa-l traduc pentru ca sunt un mare fan Marvel, dar am renuntat dupa ce am vizionat primele episoade. Daca vreti pot elabora putin... Animatia este foarte buna insa povestea este prea "japonizata" daca pot folosi un asemenea termen. Oricum exista un grup, din ce am vazut, care traduce acest anime asa ca aveti de unde sa luati daca sunteti interesati.
  • Paradise Kiss: din ce stiu eu episoadele au fost traduse toate (crassh e un om harnic) si acum se afla la Donkeryto pentru a le edita.
Restul proiectelor:
Nu tin de mine asa ca habar n-am ヽ(´ー `)ノ

Postări populare de pe acest blog

Spring time

Male & Push