Princess Lover! ~ 01 - 06 ~ プリンセスラバー! RELOADED


Salutare everyone! Dupa o perioada destul de lunga am revenit, sorry for that, am avut ceva dificultati si foarte putin timp liber... prea putin. Vreau in primul rand sa multumesc celor de la "Hitode" pentru mkv-uri, da asa este acum le-am facut in format HD si va spun si de ce. In primul rand nu imi merge calculatorul, in sensul ca nu pot encoda nimic momentan... :( Asa ca am luat release-urile celor de la Hitode in format mkv, inclusiv episoadele 1-4 si am adaugat titrarile noastre, asa ca openingul (episoadelor 2-6) este cu karaokele celor de la Hitode. ^_^ Nu am avut ce face,dar trebuia sa scot ceva zilele astea, asa ca am gasit o solutie cat mai simpla pentru a avea si o calitate mai buna video. Lucrez si la un proiect in parteneriat cu Anime Club Generation si imi ia destul de mult timp si acel proiect. Episodele urmatoare din Princess Lover, pana la 12, vor fi tot asa, cu releasurile celor de la Hitode pentru care le multumesc.


AnonimTV, Hitode & gasilva vă urează: Vizionare placută! 映画を楽しむ!
^_^ Enjoy watching Princess Lover!

Credite:
Traducatori: Galateea, deathgray, gasilva
Editori: gasilva, donkeryto, Victor
Typesetting, Timing: gasilva

PS: Episoadele uploadate pe filebox, freestorage, dump, contin si titrarile originale in engleza si pe cele in romana, plus cateva fonturi necesare pentru vizionarea episoadelor cu fonturi personalizate!
Recomand vizionarea episoadelor cu VLC Media Player si CCCP Codec Pack .

--//-- .mkv 1280x720 H264 AAC --//--

|Download Ep:01-06 Torrent|
Episodul 01 HD || Link1 | Link2 | Link3 |
Episodul 02 HD || Link1 | Link2 | Link3 |
Episodul 03 HD || Link1 | Link2 | Link3 |
Episodul 04 HD || Link1 | Link2 | Link3 |
NEW! Episodul 05 HD || Link1 | Link2 | Link3 | Link4 | Link5 | Fisier
NEW! Episodul 06 HD || Link1 | Link2| Link3 | Link4 | Link5 | Fisier


Vreau in primul rand sa-i multumesc lui Radu, Bogdan si lui Victor pentru sprijinul si ajutorul acordat.

Lasati un comentariu.

Postări populare de pe acest blog

Spring time

Male & Push