Mărturisirea lui Fumiko



Am găsit acest mini anime sau cum îi zice într-o ştire de pe site-ul celor de la Chobittsu şi mi-a plăcut aşa de mult încât l-am făcut. "Făcut" e un fel de a o spune de vreme ce nu erau decat 2-3 replici, dar e mai bine decat pe YouTube, zic eu. M-am uitat de câteva ori la el şi tot m-aş mai uita. Din nou, aceeaşi recomandare: nu mancaţi cât timp îl vizionaţi căci s-ar putea să vă înecaţi.
Iar celor care deja se întreabă de ce naiba fac chestiile astea stupide cu care imi pierd timpul în loc să traduc seriile care întârzie le zic: "Aşa am eu chef, na!" Pentru o explicaţie mai inteligentă şi mai detaliată, înaintaţi o cerere la primăria localităţii din care sunteţi şi o să încerc să vă răspund cât mai rapid cu putinţă ^_^.
PS: Acum am văzut, death are un motiv, il citiţi pe shout, eu nu am , dar... :P

Postări populare de pe acest blog

Spring time

Male & Push